Aarhus, Nordre og Rokaden videre i pokalen

Nordre Skakklub fik to hold videre fra de indledende kampe til Pokalfinalen. I Skanderborg spillede klubben sig til andenpladser i såvel eliterækken som i bredderækken. Tom Petri, Thomas Klitgaard, Jan Christensen og Filip Boe sørgede for pointene i eliterækken, mens Jørgen Rudbeck, Mikkel Hansen, Mads Borup og Niels Jürgensen scorede point nok (10,5) til at Nordre IIIs placering i bredderækken.

Eliterækken blev vundet af Aarhus / Skolerne med 10,5 point og 6 mp. Det samme som Nordre. Bjørn Møller Ochsner, Rasmus Skytte, Thomas Ochsner og Jacob Bjerre Jensen var de dygtige spillere på Aarhusholdet.

I bredderækken løb Skakklubben Rokaden med 1. pladsen på 11 point. Holdet bestod af Kristian Siegler, Sune Hansen, Ricardo Aramburu og Erik Carsten Petersen.

6 elitehold og 7 breddehold deltog i stævnet.

Finalen spilles på Hotel Svendborg søndag den 4. juni med start kl. 11.00.