Bededagsturnering vundet af Remiskongerne

To nuværende og to tidligere medlemmer af Randers Skakklub satte sig i år på 1. pladsen i Nordres Bededagsturnering. Remiskongerne Michael Øe, Leif Møller, Arne Christiansen og Aage Olsen snuppede 1. præmien på 1500 kr foran Lille Meyer og Viborg.

Bedste hold under 2050 i rating blev Yalla, bedste under 1900 var Røverne fra Rold, under 1800 blev det Overløberne og endelig vandt Scada Minds præmien for bedste hold under 1600 i rating.

Topscorer på 1. bræt blev Pelle Bank (Yalla), på 2. bræt Lars Hansen (Yalla), 3. bræt Jens Abildlund (Lille Meyer) og 4. bræt Aage Olsen (Remiskongerne) Per Holst (Lille Meyer).

Der synes at være stemning for at behold turneringen selv om Store Bededag er afskaffet – formentlig samme tid næste år.