Blot en sejr, men en regn af fine placeringer

Nancee Cheryl Maria Arockiaraj fra Viby Skakklub blev eneste gruppevinder (F-gruppen) fra Aarhuskredsen ved DM i Skoleskak med 7,5/8. Til gengæld fik kredsen tilpas mange andre gode placeringer til, at Aarhuskredsen blev bedste kreds med 5,24 i gennemsnit! Sidste års vinder, Københavnskredsen blev nr. 2 med 4,32 point i gennemsnit mens Viborgkredsen blev nummer 3 med 3,85 point i gennemsnit.

Christian Frambøl, Skanderborg blev nr. 2 i B-gruppen med 6p af 8, Filip Holm, Nordre blev nr. 3 i samme gruppe og med samme pointtal. Simon Ehrenreich, Sk. 1968 snuppede 2. pladsen i C-gruppen med 6,5 af 8. John Christoffer Christensen, Silkeborg blev 2’er i E-gruppen med 6,5p af 8, og Noa Sinding, Syddjurs Skakklub fik samme pointtal på 3. pladsen. I F-gruppen blev Noah Richter-Bjerre 2’er efter vores danmarksmester med 6 af 8.