Chesshouse parat med støtteindsamling

Chess House er nu igen oppe på fulde omdrejninger. Næste større arrangement bliver Aarhusmesterskabet 2020, der spilles fra den 14. – 16. februar. Der er stadig et par pladser tilbage, hvis du vil spille med. Senere på måneden er der ÅM i lyn (22. februar) og udover holdkampe, Onsdag EMT og Sommerskak (2.-5. juli) påtænker vi også en GM-turnering i forbindelse med Festugen i september. Så der bliver travlt på Katrinbjergvej 111 A også fremover.

Chess House gennemgik som bekendt et turbulent 2019 hvor den tidligere formand og kasserer i samarbejde tømte kassen og forsøgte at nedlægge foreningen. Du kan læse mere om det forløb her. (http://liveskak.dk/images/diverse/bilag_sven_christensen.pdf)

Bedrageriet overfor foreningen har naturligvis sat Chess House økonomisk tilbage, hvorfor vi behøver flere betalende medlemmer og støtte. Bestyrelsen arbejder på at finde alternative indkomstmuligheder som f.eks. fondsmidler; men vi behøver også din hjælp.

En hel del har allerede betalt kontingent, og tak for det, men … man kan hjælpe Chess House på to måder. Ved at bliver medlem (sæt 400 kr. – juniorer 125 kr. – ind på kontonr. 2251-3484193486 i Nordea, eller via. MobilePay til: 0357VX – man skal skrive det hele, incl. 0 og VX, for at det virker) eller ved at støtte vores indsamling. Indsamlingen løber indtil den 30. november i år. Formålet er at skaffe egenkapital til Chess House. Alle beløb er velkomne på kontonummer 2316-6291204501 eller MobilePay til box81852, (benyt gerne kontonummeret til evt. større beløb, tak).

På vores hjemmeside vil man løbende kunne se, hvor mange penge, der er samlet ind. Det indsamlede beløb vil blive overdraget til Chess House som en julegave den 1. december. Hvis man ønsker det, kan man få sit navn på hjemmesiden som bidragyder til indsamlingen. Man er også meget velkommen til at forblive anonym. Skulle Chess House mod forventning ikke eksistere den 1. december, vil de indsamlede penge gå til juniorarbejde i 6. hovedkreds.

De bedste skakhilsner

Thomas Vestergård, formand og Morten Rasmussen, kasserer