Endelig afgørelse – Chess House lukker

Bemandingsproblemer, økonomi og problemer i forhold til leje af lokalerne i Kulturhus Bunkeren har nu endeligt taget livet af Chess House. På den sidste af to ekstraordinære generalforsamlinger besluttede de få fremmødte medlemmer at effektuere beslutningen fra første ekstraordinære generalforsamling om at lukke Chess House.

Thomas Vestergaard (th) på billedet har i længere tid udgjort en enmandshær i foreningen og på hovedkredsens vegne overrakte formanden Claus Andersen Thomas Vestergaard lidt vådt og sødt som tak for hans store indsats for at holde Chess House ovenvande efter svindelsag og brand i det tidligere Chess House på Katrinebjergvej.

Lukningen af Chess House kommer uden tvivl til at danne et tomrum for såvel hovedkreds som klubberne i Aarhus. En periode, hvor alle igen skal finde deres ben at stå på i forhold til møder, arrangementer, træninger, holdkampe m.m.