Flot sejr efter coronaen

IM Bjørn Ochsner var klar favorit, da Chesshouse sidst i juli afviklede den første skakturnering efter coronaepidemien i foreningens midlertidige lokaler efter branden. Martin Mathiesen, Sk. 1968 ville det imidlertid anderledes, og han satte sig i stedet på 1. pladsen med 4,5 point af 5 mulige og en klækkelig ratinggevinst til følge. Indbyrdes spillede de to remis, men Bjørn Ochsner afleverede også en halv til Jacob Rathlev, Jetsmark og sluttede dermed på 4 point på 2. pladsen.
Mester 2 blev vundet af Claus Rossen, Viborg med 4 point, Basis 1 af Knud Poulsen, Syddjurs med 3,5 point, Basis 2 af Christian Ringsmose, Læseforeningen med 4,5 point og Basis 3 blev vundet af Thomas Mygind, Aarhus/Skolerne med 4,5 point.