Kom til foredrag med Jesper Thybo

Den 17. november fylder Nordre Skakklub 90 år og afholder i den forbindelse nogle interne arrangementer. Men nu har klubben også hyret GM Jesper Thybo til at holde foredrag torsdag den 30. september kl 19.00, og det bliver afholdt i auditoriet (OPA-227) i Kulturhus Bunkeren, som beboerhuset, hvor Chess House holder til nu hedder:

Da der er rigeligt med plads i auditoriet, har Nordre valgt at lave Thybo-foredraget åbent, og du er hermed også inviteret! Ønsker du at deltage, skal du blot sende en mail med navn til formand@nordre.dk, vi glæder os til at se dig!

Titlen på foredraget bliver:  “Pres modstanderen” med denne beskrivelse: Jesper Thybo instruerer gennem sine egne partier, hvordan man presser sin modstander på den mest effektive måde. Foredraget kommer også til at handle om Jespers egne fortællinger om hans vej til U-18 EM og stormester-titlen. Der bliver også mulighed for at stille spørgsmål. (Fra Chesshouse.dk)