Friluftsskak i Hadsten

Lørdag den 11. august markerer Hadsten Skakklub sin eksistens ved Lilleåmarkedet i byen. Det har den gjort i de mere end 25 år markedet har været afviklet. Klubben inviterer til udendørs hurtigskak. Turneringen foregår over 7 runder (MONRAD) + finale med 15 minutters betænkningstid pr. spiller i hver

runde. Første runde starter kl. 10.30. Pause fra 12-12.30. Fjerde runde starter kl. 12.30. Finalen spilles mellem de to førende kl. 15. Førende har hvid! Ved ligestilling afgøres rækkefølge og farvevalg ved almindelig korrektion, evt. lodtrækning. Finalen afgøres i et parti! Ved remis her foretages lodtrækning om stilling og præmiefordeling.Tilmelding på dagen eller via opslaget på DSUs turneringssystem. Indskyd 20 kr, der går til præmierne.