Stormesterafslutning

Tirsdag den 6. juni får Randers Skakklub besøg af en af Danmarks allerbedste spillere, nemlig Jesper Søndergård Thybo.

Jesper Thybo fra Aarhus har endnu et “rigtigt” danmarksmesterskab til gode, men ved det seneste DM blev han bedste dansker på en 2. plads med 6,5p af 9. For nylig vandt han danmarksmesterskabet i hurtigskak, så det er en stærk spiller, der besøger vores klub denne tirsdag.
Jesper lægger ud om eftermiddagen kl. 16.30 med at fortælle vores juniorer om, hvordan man bedst træner for at blive en bedre skakspiller.

Derefter spiller mod dem alle på en gang i en omgang ursimultan.

Efter en pizza og afsluttende snak med ungerne går Jesper så i gang klokken 19 (vær klar til tiden) med de voksne skakspillere, hvor et mindre foredrag også afløses af en ursimultan med betænkningstiden ½ time til hver spiller og 40 min til Jesper.

Vi satser på at være færdige lidt i 21, så Jesper kan nå tilbage til Aarhus i ordentlig tid.

Alle er velkomne